söndag 23 september 2012

Grodbyxor

Redan i våras blev jag förälskad i ett par haremsbyxor från Me&I. Åt Vincent alltså. Har inte blivit bjuden på något hemmaparty förrän i söndag och då kunde jag inte gå. Tittade i alla fall in på deras hemsida och till min stora fasa såg jag att just de byxorna jag var intresserad av, inte längre fanns i sortimentet. Däremot fanns de på Huuto. Splitternya! Inte billigare än annars, men nya (viktigt) och i rätt färg. Galna jag har ropat hem två par, ett som är lagom nu och ett till senare behov. Huuto är ett farligt ställe. Det finns allt för mycket saker där.

2 kommentarer:

Tanja sa...

Gilla massor!! Ja såg at di hadd et par röda med nalle motsvarande nu på me&i. Men hende me grodan va ju ännu härligari! Var beredd att vi kommer at härmas ifall vi får chansen. ;)

Jennifer Åström sa...

He e fritt fram å härmas! Ja to me frihejten att göra he ja å så :P Tänkt att om ja far på na party kanski ja handlar demde röd å, men he återstår att si..

web analytics