onsdag 11 september 2013

Premiärbesök till Rummelbackens lekpark

De senaste två veckorna har jag slarvat med blogginlägg. Tiden har helt enkelt inte räckt till. Men nu har jag en liten stund på mig att knåpa i hop något medan Vincent tömmer sin leklåda. Några stora saker har vi inte haft på schemat men ett och annat kaffebesök har det ändå blivit av. En onsdag i slutet av augusti tittade Yvonne förbi och vi hade havreflarnsfest. Vincent var überglad och busade till tusen. Några dagar senare var vi till Kovjoki och träffade Yvonne igen samt Moffa och Fammo Elna. Fler bilder från lite ditt och datt finns som vanligt på dayviews.


Kram kissen


Förra veckan var min bil på service och vi hängde mest hemma. På tisdagen kom Tanja med spontanförslag om picknick i någon park här i stan. Vi nappade direkt och packade väskorna fulla med godsaker och glatt humör. Efter kort övervägande blev det lekparken vid Rummelbacken som fick vara värd för vår träff. En fullpoängare med fin natur, stora ytor, fina anläggningar och staket varvet runt. Vi hann nästan dricka kaffe i fred med pojkarna härjade runt. Tror förresten detta var min första picknick för säsongen och frågan är hur många till man hinner med.



Skulle sitta bra med lite kaffe

Inga kommentarer:

web analytics