onsdag 6 januari 2016

Jennifer 28 år här hej!

Mitt i allt jul- och nyårsfirande kom även min födelsedag. Inget märkvärdigt egentligen, det var ju bara ojämna 28. Dock känner jag mig lite skrämd av att 30 närmar sig, men jag har hört att det finns ett liv efter det också :) Tårtan hade jag hastat ihop kvällen innan och det som är i kopparna är inte som giftigt som det ser ut...






Dagen firades med att mina närmaste kom förbi på kaffe och tårta. Förutom Heidi som klarade av att hålla sig till ananas :) Det var en lugn och behaglig dag. Frukost på (i) sängen och allt "Mamma, vi lagar rostabröö åt de" kom Vincent och meddelade så snällt innan överraskningen hann fram <3

 Som present fick jag örhängen, en bok, blommor, choklad, en lykta, presentkort och pengar. Jag har tänkt bli modern och köpa ny telefon så pengarna har hittat sitt hål redan.

TACK för sällskapet och presenterna!

Inga kommentarer:

web analytics